Három típusú webáruház bérlés található a piacon


Ha webáruház bérlésen gondolkodik, jól meggondolandó, hogy milyen megoldást választ, még mielőtt belefogna. Ugyanis a webáruház bérlésnek három féle típusa létezik a piacon, ezért érdemes utánajárni, hogy Önnek melyik lenne a legmegfelelőbb megoldás. Bármelyik típust is választja, a webáruházat csak saját bejegyzett domain névvel érdemes üzemeltetni!

  1. Igyenesen használható webáruházak vagy nyílt forráskódú webshopok. Az ilyen webáruházaknál egyáltalán nincs garancia a szolgáltatás hibamentes működésére, és főként az elején sok munkaórát kell beleölni, hogy jól működjön a rendszer. A szolgáltató pedig bármikor úgy dönthet, hogy megszünteti vagy fizetőssé teszi. Ráadásul az ilyen ingyenes webshopok felületén megjelenített hirdetésekből szerez bevételt a szolgáltató, és gyakran megesik, hogy épp a konkurencia akcióit fogja hirdetni, hisz itt érheti el a legtöbb potenciális vásárlóit.
  2. Webáruház bérlés fix éves vagy havi díj ellenében. A gyakorlatban ez a legjobban használható és működő megoldás. Nem kell egyedi fejlesztésekre költeni, nincs fenntartási költség, és bármikor visszamondható kevés veszteséggel. Ha pedig beindul, a webáruház meg is vásárolható, és további, egyedi fejlesztésekkel felruházható. De egy bérelt webáruház hosszútávon is működtethető, hisz a 30-50 ezer forintos éves bérleti díj 10 év alatt sem éri el egy egyedileg lefejlesztett webáruház költségét.
  3. Webáruház bérlés jutalék ellenében. Az ilyen típusú webáruházak szolgáltatója 3-5-10%-os jutalékot kér az eladások után, mint bérleti díj. Ez egy bizonyos forgalom felett elérheti a fix bérleti díjas webáruházak éves költségét, és az eladások növekedése alapján ez egyre csak költségesebb lesz, ezért nem biztos, hogy előnyös lehet.
Print Friendly

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.